Sunt innebunita dupa parfumuri si, din fericire, anul trecut am avut ocazia sa intalnesc la Paris, intr-o zi de mai, unul dintre cei mai faimosi parfumieri – Alberto Morillas. In acea perioada a avut loc lansarea parfumului Flower in the air, de la Kenzo, special dedicata presei, urmand ca in septembrie sa aiba loc lansarea pe piata din Europa a acestuia. Mai jos, parfumierul ne dezvaluie secretele creatiei sale si ce o face cu adevarat speciala. „Acest parfum poate prelungi vara. E ca si când asculti muzica, e o emotie, un moment, o placere.“
Are vreo legatura cu Flower clasic? Formula este total diferita. Daca vrei sa le faci pe femei sa încerce ceva nou, trebuie sa creezi dorinta de a schimba parfumul. Si ambalajul e diferit. Pentru mine a fost destul de greu sa-l creez pentru ca nu m-am gândit la marketing, ci la perceptie. Contine note de piper roz, zmeura, trei tipuri de trandafir, care pentru mine este eternul feminin, magnolia, gardenie si mosc. Nu are o aroma de trandafir old fashion.
Poate fi numit un parfum seducator? Pentru un barbat poate fi prea feminin. Nu este vorba de seductie când porti un parfum. Este vorba despre personalitatea ta, mai mult sau mai putin atractiva. Parfumul este o placere în sine, il porti în primul rand pentru tine.
Acest parfum da dependent… de ce? Este semnatura mea. Cand creez un parfum vreau sa am aceasta emotie pentru cat mai mult timp. Poate este vorba despre mosc. Toate parfumurile mele dau dependenta. Nu-mi place sa pun prea multe ingrediente artificiale, dar e important sa le am si pe acestea pentru ca sunt un nou trend, precum oxid de trandafir, care ofera instant acea nota de prospetime pe care trandafirul natural nu o emana.
Poti descrie parfumul in trei cuvinte? E feminin, proaspat, sexy. Atunci cand te saruta cineva iti doresti sa spuna: ah, mirosi bine!
Interviu publicat in numarul de septembrie 2013 al revistei InStyle.
No Comments Yet